Pages

Tuesday, January 15, 2013

SALJU SEPANJANG MINGGU

Met office kata Britain akan dilitup angin sejuk selama 3 minggu..minggu ni salji dijangka turun tanpa henti..harini dah 3 hari salji turun berhenti dan turun lagi...kereta tak boleh berjalan taku nak pandu jalan licin. 

 Penunggu belakang rumah yang setia menunggu





 El nak main sledge



 yang gambar sebelum christmas hari tu





 Adam bergambar dengan Muaz last day..Muaz akan balik ke Malaysia minggu depan
 8 pagi Adam nak ke sekolah


El yang sentiasa nak hantar abang ke sekolah

1 comment:

Petronella said...

Salam..
I happened to browse your blog. Saya nak minta nasihat bagaimana saya nak mencari rumah sewa. Saya akan register kat newcastle uni utk intake sep danakan membawa family bersama. Saya berharap saudara sudi berkongsi dgn email saya di nnabeelaa@yahoo.com.....tq